تعرفه تبلیغ در گوگل

چند مقاله برای آشنایی با تعرفه های تبلیغ در گوگل

تعرفه تبلیغ در گوگل

چند مقاله برای آشنایی با تعرفه های تبلیغ در گوگل

تعرفه تبلیغ در گوگل (3)

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

تعرفه های تبلیغ در گوگل (3)

بعد از اینکه کمپین خود را راه انداختین . مهم ترین کار کنترل اکانت و کنترل تعرفه های تبلیغ در گوگل است تا به بهترین شکل ممکن از اکانت خود بهره ببرید . اگر به خوبی اکانت خود را کنترل نکنید نا خود آگاه با ادامه پیدا کردن تبلیغ از حساب یا کارت شما اتوماتیک گوگل مبلغ های مصرف شده را برمیدارد. در قسمت billing and payment اگه توجه کرده باشید با توجه به واحد پولی که انتخاب کردین تا یک مقدار خاصی میتوانید به گوگل بدهکار بمانید اما این بدهی چگونه پرداخت میشود؟

به 2 روش :

1.     اگر بعد از مدت زمان 1 ماه این مبلغ بدهکاری را پرداخت نکنید گوگل به طور خودکار آن را از حساب شما کسر میکند . همانطور که گفتیم مبلغ بدهکاری به واحد پول بستگی دارد مثلا اگر دلار استرالیا باشد تا 100$ میتوان بده کار ماند اما اگر £  باشد به میزان 50£  میتوان بده کار ماند .

پس میبینید که تعرفه های تبلیغ در گوگل متفاوت است اما یک اشتباه بزرگ اینجا رخ میدهد که برخی از دوستان فکر میکنند اگر از واحد پول ارزان تر نسبت به دلار استفاده کنند مثلا بت تایلند با هزینه کمتری به صفحه اول می آیند اما این اشتباه است خود گوگل تعرفه های تبلیغ در گوگلش را معادل سازی میکند با توجه به ارزش های جهانی آن واحد پول.

2.     روش دوم اینه که اگر آستانه ی آن واحد تمام شود قبل از 1 ماه گوگل هزینه را با پر شدن آستانه ی پول از حساب بر می دارد و اگر در حساب هنگام برداشت پول توسط گوگل ، پولی نباشد با مشکلاتی از قبیل suspend  شدن اکانت مواجه خواهید شد.

در زیر عکسی از این آستانه برای شما گذاشته ایم (بر حسب دلار استرالیا).

آستانه بدهی گوگل

بعد از شروع کمپین:

حالا چه اتفاقی رخ می دهد؟ اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

گوگل در آغاز کار آگهی و کمپین شما را قبل از آنکه به کاربران نشان دهد، از نظر کیفی و از نظر تعرفه های تبلیغ در گوگل بررسی می کند. به همین علت است که پیشنهاد نمی کنیم در مدت زمان کمی تعداد زیادی آگهی در google ads به نمایش در بیاورید.

یک روز منتظر بمانید و بعد از آن به حساب گوگل ادز خود مراجعه کنید. در زمان مراجعه مشاهده خواهید کرد که تبلیغ شما ازسوی گوگل تایید شده است (این تاییدیۀ آگهی توسط ایمیل هم برای شما send می شود). اکنون می توانید با copy کردن از روی تبلیغ اصلی ، آگهی های زیادی را در google ads ثبت نمایید. به این ترتیب دیگر لازم نیست که روند تایید google adwords  را مجدداً طی نمایید. برای این کار به قسمت  Ads بروید(در عکس زیر داشبورد جدید را ملاحظه میکنید).

ads group

در اینجا کافیست فقط بر روی + کلیک کنید و بقیه مراحل را بپیمایید.

در این قسمت کلیه گروه های تبلیغی شما نشان داده می شوند. تبلیغ خود را تیک بزنید (در قسمت مربع سمت چپ یکی از گروه های تبلیغی) و سپس در بالای آن  بروی edit کلیک کنید. حال گزینۀ Copy را برگزینید.

حال همین روش را برای گروه تبلیغی جدید خود تکرار کنید، اما در پایان بروی گزینۀ Paste کلیک کنید. سپس هر دو باکس را تیک بزنید.

بعد از آن بروی آگهی کپی شدۀ خود کلیک کنید و تغییرات مورد نیاز را بروی آن اعمال کنید. مثلاً می توانید عنوان آن را تغییر دهید.

برای آنکه بتوانید نتیجۀ مد نظرتان را کسب کنید، باید تبلیغات گوناگونی را در google ads به نمایش بگذارید و نتایج آن را با یکدیگر مقایسه کنید.  یقین داشته باشید  بعد از مدتی الگویی را برای کاربران خود تعریف خواهید کرد.

اگر فقط یک بار در گوگل تبلیغ کنید (در صورتی که نتایج مطلوبی از آن به دست نیاورده اید)، در آخر نخواهید دانست که چه نوع تبلیغی برایتان مفید تر می بوده زیرا نتایج گوناگون در اختیار نداشتید تا با یکدیگر مقایسه نمایید و اطلاعات کاملی درباره تعرفه تبلیغ در گوگل کسب نخواهید کرد. به همین خاطر شما موقعی که تبلیغ اولتان از سوی گوگل تایید شد، تبلیغ دوم خود را ایجاد نمایید.

خب، حالا که تمامی مراحل طی شده است، راحت بنشینید و منتظر بمانید. دومین کمپین خود را بسازید و به بقیۀ کارهایتان رسیدگی کنید. نیازی نیست پشت میز کامپیوتر خود بنشینید و به آن زُل بزنید. سومین قولی که به ما دادید را فراموش نکنید؟ گوگل ادز احتیاج به زمان دارد.

یک روز را با خیال آسوده بگذرانید. بعد از آن تبلیغات زیاد تری ایجاد کنید این گونه تعرفه های تبلیغ در گوگل روز به روز برای شما دقیق تر میشود و با کسب quality برای آگهی های خود که بعدا در باره آن نیز صحبت میکنیم تعرفه های تبلیغ در گوگل را با از طریق هزینه هر کلیک کاهش دهید . آمار و داده ها را مطالعه نمایید. و به ذهن داشته باشید: اگر نتوانید کاربران را به خرید وادار کنید، همۀ این کارها پوچ خواهند بود. خیلی خوب است بدانید کدام تبلیغ نرخ کلیک بیشتری دارد، اما اگر نتوانید کاربران اینترنتی را به مشتریان بیزینس خود تبدیل کنید، نمی توانید پول در بیاورید.

شاید یک ماه طول بکشد تا نتایج قابل قبولی به دست آورید. آمار و ارقام تبلیغات خود را دنبال و داده ها را کنترل کنید. سپس با نگاهی کلی بر آمار، تبلیغاتی را که مفید نبوده اند، خاموش کنید. از سایر کلمات کلیدی برای آگهی های خود و کسب اطلاعات بیشتر برای تعرفه های تبلیغ در گوگل کمک بگیرید و بروی آن آگهی هایی که نتیجه خوب و اطلاعات کامل در باره ی این تعرفه های تبلیغ در گوگل می دهند بیشتر تمرکز کنید.

امیدواریم این مقالۀ آموزشی مانند مقالات قبلی ما توانسته باشد به شما کمک کرده باشد. خوشحال می شویم که مقالات ما را دنبال میکنید.

منتظر ادامه ی این مقاله در در باره ی تعرفه تبلیغ در گوگل ما در چند روز آینده باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی