تعرفه تبلیغ در گوگل

چند مقاله برای آشنایی با تعرفه های تبلیغ در گوگل

تعرفه تبلیغ در گوگل

چند مقاله برای آشنایی با تعرفه های تبلیغ در گوگل

تعرفه تبلیغ در گوگل (1)

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

تعرفه تبلیغ در گوگل (1)

تعرفه ی تبلیغ در گوگل با توجه به شرایط ذیل قابل تغییر می باشد:

1.     کلمات کلیدی انتخاب  شده.

2.     میزان درخواست و رقابت بر روی کلمات در خواستی

3.     تعرفه ی تبلیغ در گوگل به جایگاهی که مد نظر شماست در صفحه ی اول گوگل دیده شود نیز بستگی دارد.

4.     بر اساس سایت شما که چه مقدار دارای  seo مناسبی باشد تعرفه ی تبلیغ در گوگل توسط خود سایت گوگل اعلام می گردد.

نکاتی که باید درباره تعرفه های تبلیغ در گوگل در نظر بگیریم شامل موارد زیر است:

الف) شما با هر نوع عرضی که اکانت جهت تبلیغ در گوگل ایجاد کرده باشید ، به نسبت نرخ رایج کشور خود به یک تعرفه تبلیغ در گوگل خواهید رسید.

ب) شرکت های مختلف کلمات کلیدی شما را به قیمت های مختلف اعلام می نمایند . در صورتی که قیمت اعلامی گوگل طبق عرض رایج کشور شما طبق توضیح بند الف یکی است و تفاوت نرخ اعلامی بر اساس کارمزد دلخواه شرکت کار گذار جهت تعرفه تبلیغ در گوگل به شما اعلام میدارد.

ج) تعرفه تبلیغات در گوگل توسط شرکت های کارگذار از 20 تا 40 در صد در ایران دریافت میگردد.

د) تعرفه تبلیغ در گوگل به نوع عرض کمپین گوگل بستگی ندارد به عنوان مثال اگر بت تایلند باشد و یا دلار آمریکا و یا یورو اروپا تفاوتی در نرخ اعلامی گوگل وجود ندارد و این تصور که فلان کارگذار از عرض ارزان تری نسبت به ریال استفاده می نماید و تعرفه تبلیغ در گوگل شما شامل هزینه کمتری میباشد باطل است.

ه) تعرفه تبلیغ در گوگل به صورت بسته های ریالی در سایت های کارگذاران این مهم اراعه میگردد.مواردی را که شما باید به کارگذار بدهید ، ساعت کاری شرکت شما ، بودجه روزانه جهت تبلیغ در گوگل ، تعداد روز هایی که تمایل دارید آگهی شما نشان داده شود و نشان داده نشود ، همینطور کلمات کلیدی ، متن آگهی ، لینک سایت شما.

و) مواردی که شما به عنوان خریدار از کارگذار بابت تعرفه ی تبلیغات در گوگل دریافت می نمایید شامل گذارش مالی ، موقعیت های کلیک خورده ، تعداد کلیک ها ، تعداد بار هایی که آگهی نشان داده شده و همچنین تعداد کلیک هایی که در یک روز خاص که مد نظر شماست بر روی سایت انجام شده و ... در واقع یک گذارش کامل که توسط خود سیستم های گوگل به کارگذاران شما داده می شود.

ی) هم اکنون در ایران تعرفه تبلیغ در گوگل با ارز های بت تایلند  ، درهم امارات ، دلار استرالیا ، دلار آمریکا ،یورو اروپا  و ... .

حال به یک نمونه از گذارش هایی را که یک کارگذار باید به مشتری خود با توجه به تعرفه های تبلیغ در گوگل بدهد توجه فرمایید:

tarefegoogleadwords

در این قسمت که محیط جدیدی از تبلیغ در گوگل است شما میتوانید اطلاعاتی نظیر هزینه کلی با توجه با بازه روز ها ، میزان impr  که تعداد بار هایی که سایت به نمایش در آمده است میزان هزینه ی متوسط هر کلیک ، تعداد کلیک ها ، نمودار تغییر تعرفه های تبلیغ در گوگل ، هزینه ای که هر کلمه کلیدی ست شده تا به حال برای شما داشته ، CTR یا همان نسبت کلیک خوردن به نسبت بازدید  سایت ، بودجه روزانه ست شده برای کمپین ، توقف یا فعال بودن کمپین شما و ... را کسب کرد.

اگر در یک جمله به طور خلاصه بگوییم، تعرفه تبلیغ در گوگل   تجارتی است که بیزینس های مختلف با پرداخت پول در آن، وب سایت خود را به جایگاه بالاتری برای نتایج جستجوی کلمات کلیدی ارتقا می دهند.

در واقع این بازار مانند یک حراجی عمل می کند. مردم برای کلیک ها پیشنهاد قیمت می دهند، اما همیشه بالاترین پیشنهاد قیمت برنده نمی شود. گوگل عامل پول و عامل کیفیت را برای ایجاد بهترین تجربه برای کاربر با همدیگر ادغام می کند که فرمول آن به شکل زیر است:

تبلیغات با کیفیت + پیشنهاد قیمت خوب + ترفه تبلیغ در گوگل = بُرد!

در موفقیت شرکت شما در استفاده از گوگل ادوردز ، تعرفه ی تبلیغات در گوگل پارامتر اول در تصمیم گیری می باشد پس از این مهم خدمات شرکت کارگذار و مشاوره ی فنی مناسب اولویت بعدی می باشد .

تعرفه ی تبلیغ در گوگل  صنعت بسیار بزرگی است و اگر هنوز وارد آن نشده اید، مطمئن هستم که  برای استفاده از آن عجله دارید. باید در ابتدا به شما هشدار دهیم که استفاده از تعرفه تبلیغ در گوگل بسیار ساده است، اما آسان نیست.

یادگیری حرفه ای تبلیغ در گوگل امری است که به زمان احتیاج دارد و بیشتر بیزینس ها سرمایه خود را در آن از دست می دهند، زیرا برای نتیجه گرفتن به اندازۀ کافی صبور نیستند. در این راهنما، می خواستیم شما را با تعرفه تبلیغ در گوگل آشنا کنیم.

)اگر تا به حال از تبلیغ در گوگل استفاده نکرده اید پیشنهاد می کنیم که در ابتدا از یک متخصص کمک بگیرید.)

به مقاله های دیگر ما درباره تعرفه تبلیغ در گوگل ما در آینده نیز توجه بفرمایید.

شرکت نوین ایده
🌎 http://novinideh.com/
☎️ 02188918058
📞 09123233064

 

نظرات  (۱)

ممنون از اطلاعات خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی